Мен сізге өз продуктыңызды, курстарыңызды немесе наставничествоңызды сатуға арналған Авто-Эфир воронкасын жасауға қажетті барлық нәрсені дайындадым
3 аптадан кейін:
- тегін диагностикасыз;
- акцияларсыз, жеңілдіктерсіз, бағаны төмендетпестен;
- қызықпаған, холодный клиенттерге сатпай;
- директ пен жеке хабарламаларға хат жолдамай;
- блогты қолданбай
...алғашқы 300 000 - 500 000 - 1 000 000 табысты таба аласыз
Мен сіз үшін жасай алатын ең жақсы нәрсе – бұл сіздің жолыңызды жеңіл, түсінікті және айқын ету
Сізге барынша түсінікті ситуацияны елестетіп көрейік
✅ статья қандай структура бойынша жиналатынын білесіз: сізге тек алып, қайталау керек;
✅ микро-продуктты бірден дұрыс жасауды білесіз, ол сіздің қымбат өніміңізді сататын болады;
✅ оқырмандарды сіздің продуктыңызды лояльный сатып алушыларға айналдыратын Кинг офферді (ұсынысты) қалай жасау керектігін білесіз.
Сізде әр қадам бойынша егжей-тегжейлі жоспар болады, сондықтан не істеу керектігін және қай реттілікте орындау керектігін нақты түсінесіз және процестен қателеспейсіз.
Сіз үшін ең оңай жол – бұл менімен бірге-бір қайталап, осындай воронканы жасау.
Ал біз оны қалай жасай аламыз?
Сіз бірінші не үйренесіз?
Мен сізге 3 сабақтан тұратын "Авто-Эфир Воркшопына" қол жеткізу мүмкіндігін беремін.
БЛОК №1
1. Авто-Эфирді құрастырудың толық схемасын алыңыз және оны өз проектіңізде қайталаңыз.
2. Сізге демалысқа кеткенде, ауырып қалғанда (Құдай сақтасын), шаршағанда және блог жүргізуге мүмкіндігіңіз болмаған кезде де сіздің қымбат продуктыңызға үздіксіз заявкаар потогынан алуға көмектесетін жүйені біліп аласыз.
3. Аудиторияңызды дұрыс талдап, бірден табысты Авто-Эфир құрастырасыз, осылайша ондаған *тесттерге қомақты ақша жоғалтпайсыз. (*тест бұл жерде экспериментально таргет жіберу)
4. Бұл схема сізге нарықта ерекшеленуге және потенциалды клиенттер үшін видимый болуға көмектеседі, тіпті егер сізде ешқандай ерекше қасиет болмаса да. Конкуренттеріңізді жаңа қырынан қалай қарауға болатынын және олардан ерекшелену үшін қандай әдістерді қолдануға болатынын түсінесіз.
5. Сізге қымбат продуктыңызға тұрақты заявкалар потогы мен болжамды продажалар арасында тұрған 5 қадамды аласыз. Бұл списокты алып, оны проектіңізге енгізесіз, сонда сіз өзіңіздің негізгі продуктыңызға төлеуге дайын адамдардың потогын аласыз.
6. Бұл Авто-Эфир сізге тұрақты 500.000 - 600.000 табуға қалай шығуға болатынын түсінесіз, және сізде «целевой заявкалар аз» деген мәселе мәңгілікке жоғалады.
7. Авто-Эфир сізге көп ақша әкеле ме, әлде қалтаңыз бос қалатын болады ма, осыған жауап беретін бір элементті білесіз (конкуренттеріңіз бұл элементтің бар екенін де білмейтін шығар).
БЛОК НӘТИЖЕСІ
Сіз целевой клиенттерден өз продуктіңізге заявкалар зауытын қалай құруды біліп аласыз және тұрақты +500.000 теңгеден ай сайын қалай табуға болатынын түсінесіз.
БЛОК №2
1. Адамның вниманиесін басынан аяғына дейін ұстауға көмектесетін заңды маркетингтік инструмент аласыз. Оны қолдансаңыз сонда контентіңіз тек подписчик емес, продажа мен ақша да әкеледі.
2. Яғни сіз - адамдар бұл ұсыныстан физикалық тұрғыдан бас тарта алмайтын продуктілерге предложение жасайсыз. Қалай скидкасыз және артық уәде берместен "ВАУ, сатып аламын!" эффектісін тудыруды түсініп аласыз.
3. Микро-продуктты "от и до" жинаудың дайын схемасын аласыз.
4. Сіз аудиторияны өз ұсыныстарыңызға жауап беруге және продуктыңызды "навязывать" етпей сатуды түсінесіз.
5. Сіздің нарықта конкуренция жоғары болса да, көп және қымбат сатуды бастайсыз.
6. Сізге сол бағаға сатып алуға дайын аудиторияны тартуға мүмкіндік беретін механизм аласыз.
7. Сіз тегін консультация мен диагностикалардан бір жолаға бас тартасыз. Бірақ соған қарамастан сізбен жұмыс істеуді қалайтын адамдар потогы үнемі болады.
Сіздің воркшоптан кейінгі басты нәтижеңіз – дайын Авто-Эфир скелеті және
оны жинаудың қадамдық жоспары
Міне қараңыз, бұл қалай көрінеді:
БЛОК НӘТИЖЕСІ
Сізде потенциалды клиенттердің қарсылықтарын жоюға көмектесетін және сіздің продукттеріңізді сіздің қатысуыңызсыз сататын "Кинг офферді" құрастырудың "пошагово" схемасы болады.
Бұл воркшоптың маңызды қадамы, өйткені дәл практика - нәтижеге қол жеткізе аласыз ба, жоқ па, соны анықтайды.
Зум встреча – бұл таза практика, онда біз сізбен 1:1 отырып, Авто-Эфир құрастыру жоспарын жасаймыз.
Бұл сізге бастау кезінде дұрыс бағытты таңдауға көмектеседі және процестен шығып кетпестен жылдам нәтиже алуға мүмкіндік береді.
40 минут ішінде сіздің воронканы енгізу стратегияңызды талқылаймыз және воркшоптан кейін қалған сұрақтарға жауап аласыз.
Елестетіңізші: бұл воронка потенциальный клиенттерге сату барысындағы 100 консультанттың жұмысын өзі жасап отырады, яғни сізге тиімді жұмыс жасап жатқаныңызды білдіреді.
Нәтижесінде сіз:
✅ процестің басынан бастап воронканы енгізу жоспарын жасайсыз және воронканың жұмыс істемеуіне әкелетін популярный "ошибка" жасаудан аулақ боласыз. Бұл сізге бірінші жасағаннан-ақ қажетті нәтижелер әкелетін схеманы жинауға көмектеседі. Әр кезеңде дұрыс бағытта екеніңізге толық сенімді боласыз.
✅ сізге қай трафик источниктерімен дұрыс жұмыс жасау керектігін түсінесіз. Бұл сізге нәтиже бермейтін әдістерге ақшаны босқа шығындамауға көмектеседі.
✅ барлық алынған ақпаратты "жүйелі структурасын" жасайсыз . Бұл сіздің воронкаңыз, қателіктердің алдын алуға, өз проектіңізді сәтті жасауға көмектеседі.
БЛОК №3
1. Сізбен және сіздің шарттарыңызбен келісетін клиенттерді, тіпті байланысқа шықпай тұрып алуды бастайсыз. Бұл диагностика мен зум-разборға жұмсалатын ондаған сағатты үнемдейтін бір әдіс.
2.Аудиторияның лояльностін арттыратын және адамға өзінің мәселесін тек сізбен шешу туралы ішкі қалауды оятатын статья-конвертерді "четкий" структурасын аласыз.
3. Сіз негізгі продуктіңізге аптасына +50 горячий заявкаларды тегін алуға мүмкіндік беретін схеманы аласыз.
4. Статьяда адамдар оқығаннан кейін сатып алуы үшін нақты не жазу керектігін және қандай реттілікпен жазу керектігін білесіз.
5. Статьяның оқылымын арттыратын және сенімсіз адамдарды лояльный клиенттерге айналдыратын құпияларды үйренесіз.
6. Платный сервистерге ақша төлемей, бір күнде өзіңіз статья-конвертер жинауды үйренесіз.
7. Өз статья-конвертеріңізді дизайнерге бір тиын төлемей жинайсыз.
8. Алғашқы микро-продукттеріңізді сату және негізгі өнімге орындарды 30 минут ішінде возражениемен жабасыз.
9. Продукттың шынайы құндылығын жеткізуді үйренесіз, сонда адамдар сізге продуктыңызды сатып алуға мүмкіндік бергеніңіз үшін алғыс білдіреді.
БЛОК НӘТИЖЕСІ
15-30 минут ішінде сенімсіз оқырмандарды сізден қымбат және жиі сатып алуға дайын ақпаратты және лояльный клиенттерге айналдыратын статьяны қалай құруды білесіз.
Осыларды пайдаланыңыз және өз статьяыңызды тез жасайсыз.
Бұл ыңғайлы, өйткені сізге құрылымды қайталап, әр пунктті қысқаша белгілеу жеткілікті, осылайша болашақ статьяңыздың дайын скелетін аласыз.
Енді статьяңызды дұрыс реттілікпен құрастырып жатқаныңызға және ештеңені жіберіп алмайтыныңызға толық сенімді боласыз.
Клиенттің миына байқатпай әсер етіп, продажаны 2-3 есе арттыратын 30 мықты триггердің тізімі.
Бұл файлды бірге алғаныңызда, клиенттеріңіздің вниманиесін заңды түрде басқаруға көмектесетін джойстикті алғандай боласыз.
Сіз бірнеше триггерді алып, оны статьяға енгізіп, күн сайын продажаңызды арттырасыз.
Декомпозиция арқылы өз продажаңызды жоспарлаңыз, осылайша нәтижелеріңізге әрқашан сенімді болып отырасыз.
Бұл сізге ай сайынғы табыс мақсатыңызға сенімді түрде жетуге, прогресті бақылауға және процестен шығып кетпеуге көмектеседі.
Сізге тек өз смыслдарыңызды енгізу және әрекет жоспарын алу жеткілікті.
- Енді целевой аудиторияны талдау "банально" болмайды.
- Бұл файлды статья жасау кезінде "гайд" ретінде қолданасыз.
- Бұл потенциальный клиентіңізді дәлірек түсінуге көмектеседі, сонда сіз продажаға әсер етуші маркетингтік смыслдарды статьяға енгізесіз және алғашқы продажаларды тез аласыз.
- Қараңыз: сіз кестені бір рет толтырасыз және клиентті қызықтыратын және оны сатылымға жұмсақ жеткізетін нәрсені нақты білесіз.
Олардың "сатып алғысы келуі үшін не жазу керек?" деген сұрағына уақыт жұмсаудың қажеті жоқ.
КҰНЫ 5 000 000 ТҰРАТЫН СТАТЬЯ-КОНВЕРТЕР ШАБЛОНЫ
САТЫП АЛУҒА МӘЖБҮР ЕТЕТІН 30 ТҮРЛІ ТРИГГЕРДІ АЛАСЫЗ
1 500 000 - 5 000 000 ТЕҢГЕ АЙЛЫҚ ПРОДАЖА ДЕКОМПОЗИЦИЯСЫНЫҢ КЕСТЕСІ
Клиентке анализ жасау кестесі