Мен сізге өз продуктыңызды, курстарыңызды немесе наставничествоңызды сатуға арналған Авто-Эфир воронкасын жасауға қажетті барлық нәрсені дайындадым
3 аптадан кейін:
- тегін диагностикасыз;
- акцияларсыз, жеңілдіктерсіз, бағаны төмендетпестен;
- қызықпаған, холодный клиенттерге сатпай;
- директ пен жеке хабарламаларға хат жолдамай;
- блогты қолданбай
...алғашқы 300 000 - 500 000 - 1 000 000 табысты таба аласыз
Мен сіз үшін жасай алатын ең жақсы нәрсе – бұл сіздің жолыңызды жеңіл, түсінікті және айқын ету
Сізге барынша түсінікті ситуацияны елестетіп көрейік

✅ статья қандай структура бойынша жиналатынын білесіз: сізге тек алып, қайталау керек;
✅ микро-продуктты бірден дұрыс жасауды білесіз, ол сіздің қымбат өніміңізді сататын болады;
✅ оқырмандарды сіздің продуктыңызды лояльный сатып алушыларға айналдыратын Кинг офферді (ұсынысты) қалай жасау керектігін білесіз.

Сізде әр қадам бойынша егжей-тегжейлі жоспар болады, сондықтан не істеу керектігін және қай реттілікте орындау керектігін нақты түсінесіз және процестен қателеспейсіз.
Сіз үшін ең оңай жол – бұл менімен бірге-бір қайталап, осындай воронканы жасау.
Ал біз оны қалай жасай аламыз?
Сіз бірінші не үйренесіз?
Мен сізге 3 сабақтан тұратын "Авто-Эфир Воркшопына" қол жеткізу мүмкіндігін беремін.
БЛОК №1
1. Авто-Эфирді құрастырудың толық схемасын алыңыз және оны өз проектіңізде қайталаңыз.
2. Сізге демалысқа кеткенде, ауырып қалғанда (Құдай сақтасын), шаршағанда және блог жүргізуге мүмкіндігіңіз болмаған кезде де сіздің қымбат продуктыңызға үздіксіз заявкаар потогынан алуға көмектесетін жүйені біліп аласыз.
3. Аудиторияңызды дұрыс талдап, бірден табысты Авто-Эфир құрастырасыз, осылайша ондаған *тесттерге қомақты ақша жоғалтпайсыз. (*тест бұл жерде экспериментально таргет жіберу)
4. Бұл схема сізге нарықта ерекшеленуге және потенциалды клиенттер үшін видимый болуға көмектеседі, тіпті егер сізде ешқандай ерекше қасиет болмаса да. Конкуренттеріңізді жаңа қырынан қалай қарауға болатынын және олардан ерекшелену үшін қандай әдістерді қолдануға болатынын түсінесіз.
5. Сізге қымбат продуктыңызға тұрақты заявкалар потогы мен болжамды продажалар арасында тұрған 5 қадамды аласыз. Бұл списокты алып, оны проектіңізге енгізесіз, сонда сіз өзіңіздің негізгі продуктыңызға төлеуге дайын адамдардың потогын аласыз.
6. Бұл Авто-Эфир сізге тұрақты 500.000 - 600.000 табуға қалай шығуға болатынын түсінесіз, және сізде «целевой заявкалар аз» деген мәселе мәңгілікке жоғалады.
7. Авто-Эфир сізге көп ақша әкеле ме, әлде қалтаңыз бос қалатын болады ма, осыған жауап беретін бір элементті білесіз (конкуренттеріңіз бұл элементтің бар екенін де білмейтін шығар).
БЛОК НӘТИЖЕСІ
Сіз целевой клиенттерден өз продуктіңізге заявкалар зауытын қалай құруды біліп аласыз және тұрақты +500.000 теңгеден ай сайын қалай табуға болатынын түсінесіз.
БЛОК №2
1. Адамның вниманиесін басынан аяғына дейін ұстауға көмектесетін заңды маркетингтік инструмент аласыз. Оны қолдансаңыз сонда контентіңіз тек подписчик емес, продажа мен ақша да әкеледі.
2. Яғни сіз - адамдар бұл ұсыныстан физикалық тұрғыдан бас тарта алмайтын продуктілерге предложение жасайсыз. Қалай скидкасыз және артық уәде берместен "ВАУ, сатып аламын!" эффектісін тудыруды түсініп аласыз.
3. Микро-продуктты "от и до" жинаудың дайын схемасын аласыз.
4. Сіз аудиторияны өз ұсыныстарыңызға жауап беруге және продуктыңызды "навязывать" етпей сатуды түсінесіз.
5. Сіздің нарықта конкуренция жоғары болса да, көп және қымбат сатуды бастайсыз.
6. Сізге сол бағаға сатып алуға дайын аудиторияны тартуға мүмкіндік беретін механизм аласыз.
7. Сіз тегін консультация мен диагностикалардан бір жолаға бас тартасыз. Бірақ соған қарамастан сізбен жұмыс істеуді қалайтын адамдар потогы үнемі болады.
Сіздің воркшоптан кейінгі басты нәтижеңіз – дайын Авто-Эфир скелеті және
оны жинаудың қадамдық жоспары

Міне қараңыз, бұл қалай көрінеді:
БЛОК НӘТИЖЕСІ
Сізде потенциалды клиенттердің қарсылықтарын жоюға көмектесетін және сіздің продукттеріңізді сіздің қатысуыңызсыз сататын "Кинг офферді" құрастырудың "пошагово" схемасы болады.
Екінші, не аласыз…
Бұл воркшоптың маңызды қадамы, өйткені дәл практика - нәтижеге қол жеткізе аласыз ба, жоқ па, соны анықтайды.
Зум встреча – бұл таза практика, онда біз сізбен 1:1 отырып, Авто-Эфир құрастыру жоспарын жасаймыз.
Бұл сізге бастау кезінде дұрыс бағытты таңдауға көмектеседі және процестен шығып кетпестен жылдам нәтиже алуға мүмкіндік береді.
40 минут ішінде сіздің воронканы енгізу стратегияңызды талқылаймыз және воркшоптан кейін қалған сұрақтарға жауап аласыз.

Елестетіңізші: бұл воронка потенциальный клиенттерге сату барысындағы 100 консультанттың жұмысын өзі жасап отырады, яғни сізге тиімді жұмыс жасап жатқаныңызды білдіреді.

Нәтижесінде сіз:
✅ процестің басынан бастап воронканы енгізу жоспарын жасайсыз және воронканың жұмыс істемеуіне әкелетін популярный "ошибка" жасаудан аулақ боласыз. Бұл сізге бірінші жасағаннан-ақ қажетті нәтижелер әкелетін схеманы жинауға көмектеседі. Әр кезеңде дұрыс бағытта екеніңізге толық сенімді боласыз.

✅ сізге қай трафик источниктерімен дұрыс жұмыс жасау керектігін түсінесіз. Бұл сізге нәтиже бермейтін әдістерге ақшаны босқа шығындамауға көмектеседі.

✅ барлық алынған ақпаратты "жүйелі структурасын" жасайсыз . Бұл сіздің воронкаңыз, қателіктердің алдын алуға, өз проектіңізді сәтті жасауға көмектеседі.
БЛОК №3
1. Сізбен және сіздің шарттарыңызбен келісетін клиенттерді, тіпті байланысқа шықпай тұрып алуды бастайсыз. Бұл диагностика мен зум-разборға жұмсалатын ондаған сағатты үнемдейтін бір әдіс.
2.Аудиторияның лояльностін арттыратын және адамға өзінің мәселесін тек сізбен шешу туралы ішкі қалауды оятатын статья-конвертерді "четкий" структурасын аласыз.
3. Сіз негізгі продуктіңізге аптасына +50 горячий заявкаларды тегін алуға мүмкіндік беретін схеманы аласыз.
4. Статьяда адамдар оқығаннан кейін сатып алуы үшін нақты не жазу керектігін және қандай реттілікпен жазу керектігін білесіз.
5. Статьяның оқылымын арттыратын және сенімсіз адамдарды лояльный клиенттерге айналдыратын құпияларды үйренесіз.
6. Платный сервистерге ақша төлемей, бір күнде өзіңіз статья-конвертер жинауды үйренесіз.
7. Өз статья-конвертеріңізді дизайнерге бір тиын төлемей жинайсыз.
8. Алғашқы микро-продукттеріңізді сату және негізгі өнімге орындарды 30 минут ішінде возражениемен жабасыз.
9. Продукттың шынайы құндылығын жеткізуді үйренесіз, сонда адамдар сізге продуктыңызды сатып алуға мүмкіндік бергеніңіз үшін алғыс білдіреді.
Үшінші, не аласыз…
БЛОК НӘТИЖЕСІ
15-30 минут ішінде сенімсіз оқырмандарды сізден қымбат және жиі сатып алуға дайын ақпаратты және лояльный клиенттерге айналдыратын статьяны қалай құруды білесіз.
Осыларды пайдаланыңыз және өз статьяыңызды тез жасайсыз.
Бұл ыңғайлы, өйткені сізге құрылымды қайталап, әр пунктті қысқаша белгілеу жеткілікті, осылайша болашақ статьяңыздың дайын скелетін аласыз.
Енді статьяңызды дұрыс реттілікпен құрастырып жатқаныңызға және ештеңені жіберіп алмайтыныңызға толық сенімді боласыз.

Төртінші, не аласыз…
Клиенттің миына байқатпай әсер етіп, продажаны 2-3 есе арттыратын 30 мықты триггердің тізімі.
Бұл файлды бірге алғаныңызда, клиенттеріңіздің вниманиесін заңды түрде басқаруға көмектесетін джойстикті алғандай боласыз.

Сіз бірнеше триггерді алып, оны статьяға енгізіп, күн сайын продажаңызды арттырасыз.
Бесінші, не аласыз…
ЖЕКЕ ЗУМ ВСТРЕЧА
Декомпозиция арқылы өз продажаңызды жоспарлаңыз, осылайша нәтижелеріңізге әрқашан сенімді болып отырасыз.
Бұл сізге ай сайынғы табыс мақсатыңызға сенімді түрде жетуге, прогресті бақылауға және процестен шығып кетпеуге көмектеседі.

Сізге тек өз смыслдарыңызды енгізу және әрекет жоспарын алу жеткілікті.
Алтыншы, не аласыз…
  • Енді целевой аудиторияны талдау "банально" болмайды.

  • Бұл файлды статья жасау кезінде "гайд" ретінде қолданасыз.

  • Бұл потенциальный клиентіңізді дәлірек түсінуге көмектеседі, сонда сіз продажаға әсер етуші маркетингтік смыслдарды статьяға енгізесіз және алғашқы продажаларды тез аласыз.

  • Қараңыз: сіз кестені бір рет толтырасыз және клиентті қызықтыратын және оны сатылымға жұмсақ жеткізетін нәрсені нақты білесіз.

Олардың "сатып алғысы келуі үшін не жазу керек?" деген сұрағына уақыт жұмсаудың қажеті жоқ.
КҰНЫ 5 000 000 ТҰРАТЫН СТАТЬЯ-КОНВЕРТЕР ШАБЛОНЫ
САТЫП АЛУҒА МӘЖБҮР ЕТЕТІН 30 ТҮРЛІ ТРИГГЕРДІ АЛАСЫЗ
1 500 000 - 5 000 000 ТЕҢГЕ АЙЛЫҚ ПРОДАЖА ДЕКОМПОЗИЦИЯСЫНЫҢ КЕСТЕСІ
Клиентке анализ жасау кестесі
Осының бәрі қанша тұрады?
Бөлек алғанда, міне:
1
Авто-Эфир Воркшопы
Бөлек: 72 500 теңге
2
Жеке практикалық сессия
Бөлек: 60 000 теңге
3
Конвертер шаблоны
Бөлек: 15 000 теңге
БАРЛЫҚ ПАКЕТТІҢ ЖАЛПЫ ҚҰНЫ – 168 500 ТЕҢГЕ
4
Клиенттің миына әсер ететін 30 мықты триггер
Бөлек: 16 000 теңге
5
Идеалды клиентті анализ жасау кестесі
Баға жетпес (жеке сатылмайды)
6
1 500 000 - 5 000 000 теңге ай сайынғы сатылым декомпозициясы
Бөлек: 5000 теңге
Оқу нәтижесінде не аласыз?
✓ Сіз ақырында жүйе құрып, оның өнімдеріңізге тұрақты түрде төлемдер мен заявкалар әкелетінін елестетіңіз. Бұл сізге көптен күткен 300 000 - 500 000 - 1 000 000 теңге әкеледі...
✓ Сізде нақты таңдау жасау мүмкіндігі бар: кіммен жұмыс істейтінін, ал кімге «жоқ» деп айта алатыныңызды білесіз. Сіз бір клиентке «жоқ» деп айтқаныңыз үшін қаржылық жағынан төмендемейтініңізге сенімді боласыз.
✓ Сіз енді әлеуметтік желілер алгоритмдеріне, роликтерге, подписчиктердің көңіл-күйіне тәуелді болмайсыз, өйткені енді сіздің продуктыңызды сатып алуға дайын клиенттер әрқашан бар.
✓ Сіз блогтың «құлдығынан» босайсыз және запусктан-запусққа өмір сүруден құтыласыз. Өйткені сіз бірнеше ай... тіпті жылдар бойы жұмыс істейтін жүйені жасай аласыз!
✓ Сіз өз табысыңызды басқара алатыныңызға сенімді боласыз. Сіз ішкі тыныштықты сезінесіз және әлемдегі жағдайға қарамастан, әрқашан табыста болатыныңызды білесіз.
✓ Ең бастысы енді сіз бұл жүйені организовать ете аласыз және өз салаңыздың көшбасшысы бола аласыз.
Құны небәрі 168 500 тұратын бұл пакет сізге қажет пе?
Тек өзіңізге 3 қарапайым сұрақ қойыңыз:

1) Егер сіз Авто-Эфирді енгізу арқылы айына табысыңызды 500 000 - 750 000 теңгеге арттыру мүмкіндігін алсаңыз... Бұл воркшоп өзінің 168 500 теңге құнын ақтайтын болар ма еді?

2) Егер сіз нақты қанша сатылым жасайтыныңызды, қанша ақша табатыныңызды біліп, олардың санын алдын ала болжай алсаңыз... Бұл воркшоп өзінің 168 500 теңге құнын ақтайтын болар ма еді?

3) Егер сіз ұйықтап жатқанда, демалып жатқанда, қазіргі клиенттеріңізбен жұмыс істеп жатқанда да горячий заявкаларды ала бастасаңыз... Бұл воркшоп өзінің 168 500 теңге құнын ақтайтын болар ма еді?
Бүгін мен сізге бұл пакетті 168 500 теңгеге сатпаймын
Себебі мен бәрі бірдей осындай соманы дәл қазір төлей алмайтынын түсінемін… Бірақ егер сіз осы жерге дейін оқыған болсаңыз, онда сіз табысыңызды арттыруға толықтай дайынсыз, оны бүгіннен бастай аласыз!
Осындай адамдар үшін мен 94% жеңілдік ұсынамын (бұл 168 500 теңге !!!) және бұл пакетті 9 990 теңгеге сатамын.
Иә, бұл әлдеқайда қымбат тұруы керек екенін білемін...
Бірақ неге мен мұндай үлкен жеңілдік жасап
жатқанымды түсіндіруге рұқсат етіңіз.
Біріншіден, менің бұл өнімнен табыс табу мақсатым жоқ. Менің міндетім – өзімнің әдісіммен таныстырып, арамызда сенімді қарым-қатынас орнату.

Сондықтан мен келесі қадамды жасаймын – саналы түрде бағаны төмендетемін, осылайша бұл шешімді қабылдау оңай болады және ол сіздің қалтаңызды қатты қақпайды.

Сондықтан бүгін мен сіздермен өте құнды өнімді арзанға бөліскім келеді... біз арадағы байланысты нығайту үшін.

Келісейік: егер мен сізге осы бағдарламадан кейін де көмек бере алатынымды сезінсем, міндетті түрде келесі өнімді ұсынамын. Егер жоқ болса, онда жоқ. Бәрі қарапайым және ашық.

Және міне тағы бір маңызды нәрсе: Авто-Эфир Воркшопы – бұл өнімнің үзіндісі немесе аяқталмаған трипваер емес, оны көріп, бір күнде ұмытып кететін нәрсе емес.
Бұл толыққанды (полноценный) тәуелсіз өнім.
Және сонымен қатар сіз мүлдем тәуекелге бармайсыз.

Мен сізге 14 күн ішінде толық ақшаны қайтаруға кепілдік беремін!
  • Егер сізге бірдеңе ұнамаса, 14 күн ішінде ақшаңызды қауіпсіз түрде қайтаруға болады. Ешқандай сұрақ қойылмайды.
  • Ақшаңызды қайтару үшін маған @aslanedtech Telegram-ға «Авто-Эфир Воркшопы үшін ақшаны қайтарғым келеді» деп жеке хабарлама жазу жеткілікті.
  • Сіз осы гарантияны пайдаланасыз деп ойламаймын. Бірақ мен сізге шешім қабылдауға толық сенімділік бергім келеді.
  • Мұнда ешқандай қулық немесе айла жоқ.
  • Мен сіздің алдымен бұл стратегия сізге қажет пе, жоқ па осы воркшопты қарап, оны қолданып, содан кейін шешім қабылдауыңызды қалаймын.
  • Мұны істеудің жалғыз жолы – продуктты қолданып көру.
  • Бар болғаны осы. Сіз ешқандай тәуекелге бармайсыз.
немесе ақшаңды
қайтарамын
Дегенмен, мұнда сіз білуіңіз керек
бір нюанс бар.
Бұл воркшопқа мен тек 50 орын бөлдім.

Өйткені бұл үлкен жауапкершілікті талап етеді. Ал менің командамның (айтпақшы, біз үшеуміз ғана: көмекші, техник және мен) барлығына сапалы қолдау көрсетуге күші жетпейді.

Мен 500 орын жасағым келер еді, бірақ барлығына сапалы кері байланыс беруге физикалық тұрғыдан үлгере алмаймын.

Бәлкім, бұл орындар мен бұл ұсынысты 13.000 адамдық шағын базама жібергенде жабылады.
Қалай ойлайсыз, бұл 50 ыстық самса қаншалықты тез сатылып кетеді? Иә, тез. Мұны тек өз адамдар үшін жасалған ұсыныс деуге болады.

Менің сізге жалғыз ұсынысым: дәл қазір әрекет етіңіз! Кешіктірмеңіз және күтпеңіз!
Қазір қолға алып, жасаңыз!
"Кешіріңіз, менде қазір жаңа курсқа уақыт жоқ. Мен қазір оқып жүрмін/клубта мүшемін/демалып жүрмін/көп жұмыс істеймін".
Иә, мен сізді жақсы түсінемін. Бірақ шындыққа тура қарайық.

Қазір нарықта Авто-Эфирді тек санаулы адамдар біледі. Дәл қазір бұл ерекше қадам клиенттердің көп санын тудырып, оларды таң қалдырып, оларға сатуды сұратады.

Осы экспресс жүйені мыңдаған адам үйренсе не болатынын білмеймін. Мүмкін кезіндегі:
  • вебинарлар, прогревтер сияқты қатты танымал болып кетер... Алдағы 2025-2030 жылда қатты сұраныста болады, алғашқылардың бірі болыңыз, базардан қаймақ алып үлгергендердің қатарында болыңыз...

Шешім сізде.
Бірақ, бұл воркшопта кімге орын жоқ екенін айтайын
1. Миллиондарды армандап, бірақ оларды алу үшін ештеңе жасамайтын адамдарға;
2. Құпия схемаларды, фишкаларды жинайтын, бірақ оларды қолданбайтын адамдарға;
3. Барлығын олар үшін біреу жасайды деп күтетін адамдарға.
Мүмкін бұл сіз туралы емес шығар.
Бірақ егер сіз аталған критерийлерге сәйкес келсеңіз, мен сізге ештеңе сатпаймын. Бетті жауып, көргеніңізді ұмытыңыз.
Ал егер сіз бұлардың қатарында болмасаңыз, онда сізде тек 3 жол бар:
❌ **1 жол.** Қазір тұрған жеріңізде қалу.
Клиенттермен проблемалар өздігінен шешілгенше күте беру.
Тұрақтылығыңыз бен қаржылық жағдайыңызға алаңдай беру.
Жаңа клиенттерді іздеп, оларға сатуға қажеттілік туындағанда, жүйкеңіз жұқарып, стресс болу.
Кезекті адам "ойлануға" кетіп, байланысқа шықпай қойған кезде "неге?" деп бас қатыру.
Сосын тағы да "клиент табу" фишкаларын іздеуді жалғастырасыз...

❌ **2 жол.** Мұны өзіңіз жасауға тырысу.
Ол үшін сіз, мүмкін:
- тағы 1-2 миллионға курстар сатып алып, оларды өтуге уақыт жұмсайсыз;
- маркетинг туралы ондаған кітапты оқисыз;
- бірнеше түрлі прогревтерді, жұмыс жасамайтын воронкаларды қолданып, сататын жаңа воронкалар іздейсіз;
Ал тағы бір жыл өтіп кеткенін, бірақ жұмысыңызда ештеңе өзгермегенін түсінесіз. Өз "потологыңыздан" әлі күнге дейін аса алмай жүргеніңізді түсінесіз...

✅ **3 жол.** Дайын схеманы алып, нәтижеге жететін жолмен жүру.
Яғни, бізбен бірге жүріңіз. Біз сізді жетістікке жеткізу үшін сізді қолыңыздан ұстап, қажетті теорияны беріп және сізбен бірге практикада жұмыс жасаймыз.
Сондай-ақ "Типичная ошибкалардан" аулақ болуға көмектесеміз.
Сізге жүйелі ақша алып келетін схеманы іздеудегі "КӨП ЖЫЛДАРЫҢЫЗДЫ" үнемдеп береміз.
Сіз қай жолды таңдайсыз?
Made on
Tilda