Бұл қарапайым 3 қадам - ешкімге сенбейтін және холодный аудиторияны сіз қалаған ақшаны төлеуге дайын, лояльный сатып алушыға айналдырады
.. немесе қалталы клиенттерді генерациялау жүйесін қалай құруға болады :)

Сонымен, іске кірісейік.

7 минут ішінде сіз авто-эфирдің қалай жұмыс істейтінін және оған бір аптадан кейін идеальный клиенттерді табу, прогрев жасау және өнімдеріңізді сату тапсырмасын қалай беруге болатынын біліп аласыз

Мен бірден айтайын: бұл сізден ешқандай техникалық білімді қажет етпейді. Егер сіз тіпті мектеп оқушысы да бұл тапсырмаларды орындай алатынын білсеңіз, таң қаласыз)

Назар аударыңыз. Ең қызығы енді басталайын деп тұр…
Авто-эфир қалай жұмыс істейді және аптасына өз өнімдеріңізге +50 горячий заявканы қалай оңай алуға болады...
Авто-эфир 3 негізгі элементтен тұрады, олардың әрқайсысы өз міндеттерін орындайды.
Авто-эфир потенциалы негізінен оның реттілігінде. Бірінші біз адамдардың санасына осы тәсілді қолданып, оңай жолмен жеткіземіз. Нәтижесінде 15-20 минутта сатып алушыны табамыз. Сол сатып алушыларды брендіміздің фанатына айналдырып аламыз, ал ол фанат қайта-қайта сатып алуға әрқашан дайын болады :)

Енді теориялық әңгімелерге уақыт жоғалтпау үшін, авто-эфирдің әр элементін детально қарастырайық.
№ 1 Элемент - Статья-конвертер
Бұл воронканың жүрегі
Оның міндеті – клиенттің сіздің өніміңіз арқылы өзінің мәселесін шешуге деген "острый потребностін" ояту

Бұл осылай жұмыс істейді: сіз бұл статьяны дайын шаблонға сәйкес 1 рет жасайсыз, оған өз деректеріңізді қосасыз және оқырмандарды сіздің өнімдеріңізді сатып алушыларға айналдыратын "машина" жасап аласыз.

15-30 минут ішінде сіз туралы ештеңе білмейтін адамдар сіздің клиенттеріңізге айналады. Бұл продажаны автоматтандыруға мүмкіндік береді және тегін консультация мен диагностикадан мәңгілікке құтыласыз.
Сізге ештеңе сатудың қажеті жоқ, өйткені статья өзі адамды сатып аламын-ау деген ойға алып келеді. Ол өзі сіздің продуктыңыздың қажет екенін түсінеді...
Бұл блогтағы прогрев сияқты бірақ, одан күшті, жеңілірек жұмыс істейді. Блогтағы прогрев орысша айтқанда "Очевидные Продажи Эффектісін" тудырады және продажа болу мүмкіндігін басталмай жатып өлтіреді

Авто-эфир воронкасы - эксперт инстаграмда прогрев жасағанда "Очевидные Продажи Эффектісі" бірден байқалады. Ал авто-эфир воронкасы керек смыслдарды жұмсақ жеткізеді. Сол үшін "Очевидные Продажи Эффектісін" тудырмайды.

Дайын статья енді сіздің қатысуыңызды қажет етпейді. Ол блог жүргізу сияқты сіздің уақытыңызды алмай-ақ өздігінен жұмыс істейді.
Неліктен ол соншалықты күшті жұмыс істейді?
Сонымен, статьядағы алғашқы 450 сөз арнайы ретпен жинақталған. Осы алғашқы бірнеше абзацтардың міндеті - бүкіл статьяны оқуды сату

Осының арқасында статья оқырманның вниманиесін бір секундқа да жібермейді.
Содан кейін, адам осы мақаланы оқығанда, ол өз мәселесін сізбен шешкісі келетіні туралы ойға қалай келгенін түсінбей қалады.

Статьяны оқығаннан кейін келетін ой
- "мәссаған, бұл маған точно керек! Каспи номер қайда екен... Реквизит жібересіз бе?
Бірақ қазір сіз емес, статьядағы смыслдар сатады.

Белгілі бір ретпен орналастырылған дұрыс смыслдардың арқасында, клиент сіздің продуктыңыз оның мәселесін шешудегі ең жақсы "возможность" деген қорытындыға келеді және ешқандай қарсылықсыз сатып алады.

Бұл сол үшін "Авто-эфир" воронкасы деп аталады.

Статьяның ерекше құрылымы - адамның басындағы ішкі фильтрді айналып өтеді. Ол продажа мен рекламаға қатысты барлық нәрсені жояды.

Ол клиенттің санасына тыныш еніп, сатып алу туралы ойды ақырын енгізеді…
Неліктен ол соншалықты күшті жұмыс істейді?
Бұл статья 13 негізгі сұраққа негізделген. Оларға жауап бере отырып, сіз өзіңіздің конвертер статьяңызды жасайсыз.

Егер сіз мектепте қазақ тілінде үштік баға алсаңыз да, сауатты жаза алмасаңыз да, сіз бұл тапсырманы орындай аласыз. Бұл өте қарапайым.
Сіз оны таргетолог, маркетолог тағы да басқа ...тологтардың қызметіне жүгінбестен 2 күнде жасап тастай аласыз))
Сонымен, біз өз клиентімізді өзімізге сенуге болатынына көндіргеннен кейін... біз контрольный шаг жасап, уже ақшамызды аламыз.

Бұл қандай шаг?
№ 2 Элемент - Кинг оффер
Клиент бола тұрып "ойлануға" кетпеуі үшін ең көп дегенде 24 сағат ішінде ақшаны қалай алуға болады?

Бұл пайдалы воронканың негізгі элементі. Және ол осында.
Именно ол мыналарды шешеді:

- сіз воронкадан көп ақша табасыз немесе вообще заявка алмайсыз;
- ақшасыз отыра бересіз немесе жаңа реальностьқа тап боласыз, онда сіз өзіңізден ештеңе аямайтындай боласыз;
- сіз табысты әріптестеріңіздің көлеңкесінде қаласыз немесе сұранысқа ие бай эксперт боласыз...
Тиімді воронкасының басты құпиясы-сіздің микро продуктыңызға қарсы болмайтын ұсыныстың болуы
"Сонымееен, күте тұрыңыз... микро продукт дегеніміз не?”

Ия, бұл қиын болуы мүмкін , бірақ мен сізге бәрін анықтауға көмектесе аламын.

Енді бәрі бір картинкаға түсе бастайды…

Сонымен, микро продукт-бұл клиент үшін өте құнды қысқа продукт. Оның міндеті — клиентке өзінің микро мәселесін шешуге көмектесу және сіздің қымбат продуктыңызға, курсыңызға немесе наставничествоңызға сұраныс қалыптастыру.
Осылайша, сіз өзіңіздің қымбат продуктыңызға қызығушылық танытатын клиентті және "сенің программаңа қалай кіреміз" - дейтін клиентті таба аласыз

Байқадыңыз ба, біз бұл жерде де "Очевидные Продажи Эффектісін" - қалай әдемі айналып өттік? Тағы да сіз сатпайсыз, сіз воронкаға енгізген смыслдар сатады...

Бірден айтайын: бұл трипвайерлермен ешқандай байланысы жоқ.
Егер микро-продукт болмаса, оны қалай жасауға болады?
Өте оңай.
Мысалы, микро-продукт ретінде мыналарды алуға болады:
- диагностика
- талдау
- бизнес-консультация
- мастер-класс
- интенсив
- және т.б.
Мысалы мен, өзімнің микро-продуктым ретінде стратегиялық сессияны қолдандым. Көріп тұрғаныңыздай, адамдар оны қуана сатып алады.



Иә, бұл енді тегін продукт емес.
Ол ақшаға сатылады, өйткені оның мақсаты – басынан бастап неплатежоспособный адамдарды фильтрден өткізу және шынайы мақсатты адамдарды, сізбен жұмыс істеуге дайын адамдарды тарту.
Мұндай өнімдердің бағасы 5000 тг-ден 20000 тг-ге дейін өзгереді.

Ол тегін пайда іздейтіндерді(халявщиктерді) , пайда үшін ғана келетіндерді фильтрден өткізуге көмектеседі. Сондықтан сізге енді нецелевой заявкаларға уақыт жұмсаудың қажеті жоқ.
Микро-продукт арқылы адамға бір кішкентай мәселені шешуге көмектескенде, сіз супер лоялды клиент аласыз... ОНЫҢ ҚЫМБАТ ПРОДУКТТЫ САТЫП АЛУҒА ҚАЖЕТТІЛІГІ ҚАЛЫПТАСАДЫ.
Микро-продукттың дұрыс құрылымы арқылы адам былай ойлайды: «Егер мен осы продукттан осыншама пайда алсам... большой чекте қандай пайда күтіп тұр?!»
Клиент сіздің профессионализміңізге сенімді болғаннан кейін, ол сіздің қымбат продуктыңызға ӘЛДЕҚАЙДА көп төлеуге дайын болады.
Микро-продукттың құрылымын дұрыс құру маңызды және оның негізгі мақсаты – сіздің қымбат өніміңізді сату екенін есте сақтаңыз, оның бағасы 300 000-нан 1.500.000 теңгеге дейін болуы мүмкін.
Иә, осындай жоғары конверсиялар дәл осы жерден шығады! Сондықтан микро-продуктты сатып алған 10 адамның 6-8-і қымбат продуктіге (наставничество, курс және т.б.) оңай көшеді.

Кейс: @aslan.agai - мен Аслан ағай парақшасында Авто-Эфир әдісімен 1 жылда 200 миллионға жуық продажа жасадым, алда мұның нақты схемасын да бөлісемін..

Енді біз ключевой және басты пунктқа оралайық, онсыз никак...
Сонымен, микро-продукт сату және қымбат өнімді сатып алғысы келетіндерді тарту үшін "Қайталанбас Ұсыныс" жасау қажет
Оны жасау оңай, егер сіз "Қайталанбас Ұсыныстың" барлық 14 пунктін қолдансаңыз,
нәтижесінде сіз микро-продуктқа соншалықты қызықты және тартымды ұсыныс жасайсыз, клиент оны сатып алмай никааак кете алмайды.
"Қайталанбас Ұсыныстың" 10-шы пунктінің арқасында біз оның микро-продуктты дәл қазір сатып алу туралы шешім қабылдайтынына көз жеткіземіз, ол "ойланып көремін" стадиясына кетпейді.
"Қайталанбас Ұсыныс" клиентті бізден, біздің өнімнен, дәл қазір сатып алуға деген зор құмарлыққа жеткізеді.
Статья-конвертерді оқи бастағаннан кейін 15-30 минут ішінде оқырмандар біздің клиенттерімізге айналады,

Тек бір ғана жаңа инструмент сіздің өміріңізді қалай өзгерте алатынын елестетіп көріңіз...
Мұнда инфобизнестегі тек бірнеше адам ғана қолданатын жүйенің құпиясы жасырылған.
Воронка системасындағы 3 негізгі элементтің өтімділігі сонша, статьяны оқып отырған адам экраннан көз алмай 15-20 минут отырады
Клиент бірінші оқиды, сенеді, ал соңында точно сатып алады. Проверено)

Егер осы алгоритмді қатаң түрде орындасаңыз, 146 салада және мыңдаған эксперттерде сыналған болса, нәтиже өте керемет болады...
Енді елестетіп көріңіз: сіз оянасыз, ал түнде сізге тағы 3-5 адам сіздің қымбат продуктыңызды сатып алуға ниет білдіріп, уже заявка тастаған)
Сізге тек оларға ұсынысыңызды көрсету және сол күні төлем алу қажет. Өйткені олар СІЗДІҢ КӘСІБИ БІЛІКТІЛІГІҢІЗГЕ сенімді болды және микро-продукттегі контенттің арқасында қымбат өнімді сатып алуға деген қажеттілікті қалыптастырды.
Авто-эфир өте оңай құрастырылады және жұмыс істейді:
1. Трафик ағыны (поток) қосылады, ал ол конвертер статьяға апарады (кез келген источникті қолдануға болады: ақылы немесе тегін – рассылка, таргет, рилс… маңызды емес)
2. Статьяның ерекше құрылымы адамға прогрев жасайды және микро-продуктты автоматты түрде сатады (осы кезеңде сіз рекламаға жұмсалған шығындарды қайтарып аласыз және жаңа реклама үшін қаражат табасыз – шығынға ұшырау қаупі жоқ)
3. Ақылы консультация кезінде клиент сіздің қымбат продуктыңызды сатып алады, оның бағасы 300.000 - 1.500.000 теңге (бұл наставничество, курс, жеке менторлық болуы мүмкін)
Воронка бар болғаны 3 негізгі элементтен тұрады. Техникалық тұрғыдан оны жасау өте оңай, бірақ даже мұны мектеп оқушысы да жасай алады.
Тағы қайталаймын: табысқа жетудің басты ингредиенті дизайнда емес, техникалық жинақтауда емес, чат-боттарда емес… ол сіз статьяға, ұсынысқа және микро-продуктіге салған смыслдарда жатыр.
Бір ғана жүйе бәрін өзгертеді:
- сіз ұйықтап жатқанда, Воронка микро-продуктіге төлемдер жасайды және сіздің қымбат продуктіңізді сатып алғысы келетіндерді әкеледі;

- сіз завтрак ішіп отырғанда, болашақ клиенттеріңіз сіздің мейрамханадағы таңғы асыңызды төлейді;

- массаж кезінде, бүкіл сеанс сіз аяқталмай тұрып-ақ Авто-эфир Воронкасының арқасында төленеді;
- сіз өз клиенттеріңізді оқытып жатқанда, Воронка уже сізге келесі потокты жинайды...
Бұл сізге енді өмірде де, жұмыста да свобода беретінін білдіреді. Сіздің өміріңіз енді запускпен запуск арасында айналатын цикл болмайды.
Енді қаржылық жағдайыңыз да ретке келеді. Төлемдерді уақытылы төлеуге қатысты переживать етудің қажеті жоқ, өйткені сіз қосымша ақша потогын тез жасай аласыз.
Продажаларыңыз енді нақты және предсказуемо түрде өтеді. Бұл сіздің іс-әрекеттеріңіз бен нәтижелеріңізге деген көптен күткен тыныштық пен сенімділікті сезінуге мүмкіндік береді.
Өйткені сізге енді өтініштерді іздеуге немесе шексіз зум-звоноктар мен диагностикаларға уақыт жұмсаудың қажеті жоқ, сіз өзіңізге ұнайтын істермен көбірек айналысып, ақша табуды немесе тағы не істеуге болатынын воообще ойламайсыз.
Ақша срочно қажет болды ма? Воронканы іске қосыңыз, заявкалар жинаңыз, төлемдер алыңыз, қажет болғанда Воронканы өшіріңіз және өз қалаған ісіңізбен кайфовать етіп айналысыңыз.
Сонымен, Авто-эфир Воронкасы арқылы сіз:
1. Сіздің қымбат продуктіңізге (300 000-нан 1 500 000 теңгеге дейінгі баға) клиенттер потогын пассивті түрде аласыз.
Енді тек босап қалған КӨП бос уақытыңызды қайда жұмсау керектігін ойластыру ғана қалады.
Бірақ Афто-Эфир арқылы алғашқы пайдаңызды алғаннан кейін, мен точно сенімдімін что бұл уақытты қайда жұмсау керектігін таба алатыныңызға)
2. Клиенттерге сізге деген жоғары деңгейдегі осведомленность пен адалдықты қалыптастырасыз.
Енді сізге ұзақ айлар бойы қызығушылықты қыздырып, өзіңізді, продуктіңізді, бар методтарыңызды дәлелдеудің қажеті жоқ. Сіз клиенттің көз алдында саудагер болуды тоқтатасыз.
Нәтижесінде сізде:
✅ лояльный клиенттер армиясы қалыптасады
✅ табыс артады
✅ аудиторияның адалдығы өседі
3. Бір сөзбен продажа өзінен өзі жасала береді және қалтаға ақша түсе береді.
Өйткені сізге енді өз продуктіңіз жайлы дәлелдеудің, сендірудің қажеті жоқ. Продажа енді екі адамның қызығушылықтары бірдей болған жағдайдағы әңгімелесуіне ұқсайды.
Дина апай - бастауыш пәнінің эксперті. Ол Аслан ағайдың авто-эфир тәсілін қолданып, 2 аптада 6 миллион теңгеге продажа жасады.
Елестетіп қараңызшы - үйде жатып осы уақытта каспиіңізге ақша түсіп жатса...))
Міне, бір ғана дұрыс алгоритмді енгізгеннен кейін адамдардың өмірі осылай өзгереді :)

Бұл схемамен 6.000.000 теңгені қалай табуға болады?
Ең жаман сценарийді елестетейік, сізде:
- блогта өте аз аудитория ;
- сіз нашар сатасыз немесе мүлде сата алмайсыз;
- күніне 4 сағаттан артық жұмыс істей алмайсыз...

Егер сіздің өніміңіздің бағасы орташа есеппен 300.000 теңге болса.

6 миллион табу үшін 20 продажа жасау керек.
20 продажаны қалай жасауға болады?
Егер сіз нашар сатасыз деп ойлайық және сіз алатын платформа арқылы минимальный диагностиканың конверсиясы 50%.
Бұл сіз әр екінші адамға сататын сияқты.
Айтпақшы, жаңадан бастаушылар тіпті сатылымды бұрын-соңды жасамаса да, 70-80% конверсияны көрсете алады.
Бізге 40 платный диагностика қажет (сатылымға 50% конверсия кезінде, бірақ сіз бұрын продажа жасаған болсаңыз, бұл конверсия жоғары болуы мүмкін).

Осылайша біз 6 000 000 теңгеге группа жинаймыз.

Бірақ бұл заявкаларды қалай алуға болады?
Орташа есеппен микро-продуктті сатып алу конверсиясы 10%. Бұл біздің ұсынысты 240 адам көруі керек дегенді білдіреді.

Бұл миллион табу үшін сізге жарнамаға 90.000 салу керек дегенді білдіреді.
Иә, сізде база, блог, дамыған социальный сеть жоқ және тегін диагностика да өткізбесеңіз де.

Ал егер әр диагностикаңыз 5000 теңге тұрса, сіз қосымша 120.000 теңге аласыз және рекламаға жұмсалған шығындарды толық өтейсіз.
Воронка схемасын және ценный бонустарды бөліспес бұрын,
барлық қалған сұрақтарды жауып тастайын
Авто-эфир воронкасы арқылы не сатуға болады?
Воронка арқылы мыналарды сатуға болады:
- курс, наставничество
- услуга
- жеке менторлық
- консультация/консультация пакеті
- воркшоп
- интенсив
- товар

Егер мен жазуды білмесем, статьяны қалай жасаймын?
Сізге жазуды білу қажет емес.
Сіз мұны, тіпті қазақ тілінен "үштік" алсаңыз және "Үй" сөзінде 2 қате жіберсеңіз де орындай аласыз.
Мен серьезно айтып отырмын.

Сізге әдеби навыктардың қажеті жоқ, өйткені сататын әдемі текст емес...
Оған енгізілген смыслдар сатады. Қажетті смыслдарды енгізу үшін сіз дайын структурасына сәйкес жүруіңіз керек.

Бұл просто: 13 сұрақтың структурасын алыңыз, әр сұраққа өз біліктілігіңізге сәйкес жауап беріңіз. Текстке бірнеше "усилительдер" қосыңыз (келесі бетте толығырақ).
Дайын! Статьяңыз заявкалар мен төлемдер жасауға дайын.

Егер мен жаңадан бастасам және ешқашан воронкалар жасамаған болсам не істеймін?
Бұл воронка – жаңадан бастаушыға және маркетолог еместерге де арналған ең қарапайым воронка. Егер сіз бұрын воронка жасамаған болсаңыз, бұл сізге қажет нәрсе.
Бұл ретте сізге ешқандай техникалық дағдылар немесе басқа адамдардың көмегі қажет емес. Сізге қажет нәрсе – телефон немесе компьютер... және аздап шыдамдылық.
Сіз оны жасай аласыз!

Егер мен қымбат продуктілерді сатсам ше?
Бұл воронка арқылы мен өзім 300.000 - 1.500.000 теңгеге жоғары бағадағы продуктілерді сатамын. Ол швейцарский сағат сияқты жұмыс істейді және ешқашан провалға ұшыраған жоқ)
Өйткені бұл маған жоғары бағада сатып алуға дайын клиенттерді қағып алу үшін белгілі ең қарапайым способ
Менің сферамда бұл способ жұмыс істей ме?
Бұл воронка жүздеген салада сыналды. Олардың арасында:
- қаржы
- фитнес
- мұғалім
- нутрициология
- маркетинг
- психология
- коучинг
- қарым-қатынас (отношение)
- табыс
- криптовалюта
- сайттар
- наставничество
- фотосуреттер
- визуал
- продажи
- йога
... және басқа кез-келген салада эксперт болсаңыз.

Қысқасы, егер сіз услуганы, консультацияларыңызды, ақпараттық өнімдерді, курстарды сататын болсаңыз – бұл воронка сізге сәйкес келеді.

Қандай трафик источниктарын пайдалануға болады?
Сіз кез келген трафик источниктарын пайдалана аласыз: ақылы да, тегін де.
Бірақ мен әрқашан тегін источниктан немесе аз вложениемен бастауға кеңес беремін. Алдымен ақша табу үшін, оның жұмыс істейтініне көз жеткізу үшін... Содан кейін ғана үлкен трафикке ақша салу керек.

Воронканы жасауға қанша уақыт/ақша қажет?
Егер сіз оған күнделікті жұмыстан кейін 3-5 күн жұмсасаңыз, сіз оны жасай аласыз.
Алғашқыда сізге қаражат қажет болмайды, өйткені қажетті сервистердің барлығы тегін.

Видеомен воронка жасауға болады ма?
Сіз воронканы даже комикстерден де жасай аласыз. Формасы маңызды емес. Өйткені сататын смыслдар, сурет емес.
Қажетті смыслдарды қайдан алуға болады? Бұл қарапайым: 13 сұрақтың структурасын алыңыз, әр сұраққа өз біліктілігіңізге сәйкес жауап беріңіз. Мәтінге бірнеше күшейткіш қосыңыз (келесі бетте толығырақ).
Дайын! Статьяңыз заявкалар мен төлемдер жасауға дайын.

Мен осындай форматты, яғни статьяны айтып отырмын, өйткені бұл ОРЫНДАУҒА ЕҢ ҚАРАПАЙЫМ нұсқа.
Кез келген жағдайда, кез келген видео мәтіннен басталады.
Сіз осы воронка арқылы қосымша 400.000 - 500.000 тапқаннан кейін, оны видеоға айналдырып көре аласыз. Бірақ бұл техникалық жағынан әлдеқайда қиын.
Made on
Tilda